fbpx
Menüü

Miks turvalise ja töötajasõbraliku keskkonna loomine on osa Sinu tööandja brändingust?

Tööandja brändingust on saanud oluline osa ettevõtte äristrateegiast. Edukad tööandjad on aru saanud, et konkurentsisituatsioon tööturul on muutunud ja jõupositsioonil on töötajad ning tööotsijad.

Iga pisemgi detail mõjutab seda, milliseks kujuneb ühe tööandja maine ning seeläbi ka suutlikkus inimesi värvata ja hoida. Töötajate ootused tööandjatele on aina suuremad ja töökeskkonna mõju nii värbamise kui ka töötajate hoidmise seisukohalt ei tohiks kindlasti alahinnata.

 

Oluline põhimõte tööandja brändingus on järgmine:

Kõik, mida tööandja teeb, saadab sõnumi töötajatele.

Kuna inimesed teevad aina teadlikumaid valikuid oma tervise ja igapäevase keskkonna suhtes, on sobiva keskkonna kujundamine strateegiline tegevus selleks, et saata välja sõnum – jah, me hoolime oma töötajate tervisest ja heaolust.

Tööandja jaoks on kõige kasulikum töötaja see, kes on terve, õnnelik ja motiveeritud oma tööd tegema.  Ohutu ja töötajasõbralik töökeskkond on kindlasti midagi, millel on kirjeldatud olukorra saavutamises väga oluline roll. Kindlasti ei ole sobiv töökeskkond ainus argument, mille alusel endale tööandjat valida, aga olenemata aina suurenevast tööaja ja -koha paindlikkusest on kontor siiski koht, kus üheskoos tööd tegemas käiakse. Sageli nähakse sellesse panustamist aga vaid kuluna, mitte investeeringuna.

Kuidas aga turvaline ja mugav töökeskkond enda kasuks tööle panna, sellest räägib Marie Evart, Brandem tegevjuht Töötervishoiu ja Tööohutuse Treffil, 29.01.2020, registreeru siin.